המדע זה אנחנו!
  www.silvermadaim.022.co.il
מדעים חט"ב
יום ו', יד’ באדר תשפ”א
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
08:15 (09/07/13)
08:12 (09/07/13)
21:53 (08/07/13)
.
שלום לכם, היום תתנסו בביצוע ניסויים במעבדה וירטואלית. זוהיהתנסות שונה ומענינת. אשמח לשמוע את תגובותיכם. הכנסו לדף המצורף - והתחילו לעבוד... בהצלחה!
00:44 (11/07/13) צוות מדעים סילבר

תכונות גז.pdf טופס תכנון שיעור מקוון בכיתה טופס מקוצר שם המורה שפר שולה, סיגל טלקר, אריאלה קיסרי תאריך__11.7.13 הנושא תכנון השעור הכיתה/ קהל היעד ז מסגרת הזמן (דקות) פתיח לשיעור דגם הסביבה הלימודית- טכנולוגית בשעור מחשב – מקרן ואינטרנט התחום/ הנושא של השעור מדעים נפח מדידות. מודל ההוראה/למידה העיקרי בשעור המחשה באמצעות סרט- תרגול וסיכום מטרות השעור 1. מטרה בתחום התוכן:___הכרת מצבי צבירה____________ 2. מטרה בחשיבה ואוריינות:____קשר לחיי היום יום – רלוונטיות לחיים.________ 3. מטרה במידענות:____מעבר לקישוריות.______________ 4. מטרה ב- (אחר):___________________ מבנה השעור ומהלכו וארגון הלומדים. חלוקת השעור למרכיבי השעור- תתי נושאים) ומסגרת הזמן לכל תת נושא בו גרסה מקוצרת : התנסות במדידות ובמעבדה אינטראקטיבית. חומרי הלמידה והעזרים המוגשים לתלמידים במהלך השיעור ספר לימוד, מעבדה= עריכת ניסויים. ידע קודם נדרש מהו נפח? תכונות החומרים. תוצר השעור יכולת עריכת ניסויים והסקת מסקנות מענה לשונות הלומדים בשעור היכולת העצמאית לביצוע ניסויים פשוטים. אופן ההערכה (הלמידה והתוצר) מתן ציון ע"י המורה. הערכת עמיתים בקשר לתוצאות הניסוי. הכלים המקוונים בשעור לצורך הלמידה עבודת מחשב תכונות גז.pdf

 
 
חדשות
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט