המדע זה אנחנו!
  www.silvermadaim.022.co.il
מדעים חט"ב
יום ו', יד’ באדר תשפ”א
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
08:15 (09/07/13)
08:12 (09/07/13)
21:53 (08/07/13)
.
הי לכם, כאן תתנסו בהתנסויות חדשות, מאתגרות ובעלות אחריות גדולה! הכנסו - עיקבו אחר ההוראות.... בהצלחה ותהנו
09:03 (09/07/13) צוות מדעים סילבר

עיכול.ppsx טופס תכנון שיעור מקוון בכיתה טופס מקוצר שם המורה שפר שולה, סיגל טלקר, אריאלה קיסרי תאריך__11.7.13 הנושא תכנון השעור הכיתה/ קהל היעד ז – (מופת) ט - רגילות מסגרת הזמן (דקות) שני שיעורים דגם הסביבה הלימודית- טכנולוגית בשעור מחשב – מקרן ואינטרנט התחום/ הנושא של השעור מדעים מערכת העכול. מודל ההוראה/למידה העיקרי בשעור המחשה באמצעות סרט- מצגת, שאלות, תרגול וסיכום מטרות השעור למידה בדרך עצמאית על מערכת העיכול. כל קבוצה תלמד נושא ותלמד את שאר הכיתה. מבנה השעור ומהלכו וארגון הלומדים. חלוקת השעור למרכיבי השעור- תתי נושאים) ומסגרת הזמן לכל תת נושא בו גרסה מקוצרת : התלמידים יעבדו לפי קצב אישי שלהם, המורה זמין לענות על שאלות ולפתור בעיות טכניות. חשוב להקפיד כי כל אחד מחברי הקבוצה יטול חלק בלמידה. חומרי הלמידה והעזרים המוגשים לתלמידים במהלך השיעור מצגת, הפנייה לקישוריות, קריאה באינציקלופדיה, יכולת לענות על שאלות, חשיפה למגוון חושים. ידע קודם נדרש כל הנלמד בתחום מערכות. תוצר השעור התלמידים יעבירו את הנושא בו התמחו לשאר החברים בכיתה. מענה לשונות הלומדים בשעור ישנן הפניות שונות המתאימות לתלמידים שונים. אופן ההערכה (הלמידה והתוצר) התלמידים יעריכו אחד את רעהו. המורה יתן ציון. הכלים המקוונים בשעור לצורך הלמידה מערכת העיכל לגיקסו.ppsx

 
 
חדשות
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט