המדע זה אנחנו!
  www.silvermadaim.022.co.il
מדעים חט"ב
יום ו', יד’ באדר תשפ”א
    דף הבית  |  הרשמה לרשימת תפוצה  |  יצירת קשר  
08:15 (09/07/13)
08:12 (09/07/13)
21:53 (08/07/13)
.
שלום לכם, במה קשורה התמונה למצבי הצבירה? מי יכול להבחין במצבי הצבירה סביבו? מהו מצב צבירה? יודעים? בואו להנות מסרט מדהים על החיים מסביבינו ומצבי הצבירה.
22:14 (08/07/13) צוות מדעים סילבר

סרט מצבי צבירה טופס תכנון שיעור מקוון בכיתה טופס מקוצר שם המורה שפר שולה, סיגל טלקר, אריאלה קיסרי תאריך__7.7.13 הנושא תכנון השעור הכיתה/ קהל היעד ז מסגרת הזמן (דקות) שני שיעורים דגם הסביבה הלימודית- טכנולוגית בשעור מחשב – מקרן ואינטרנט התחום/ הנושא של השעור מדעים מצבי צבירה מודל ההוראה/למידה העיקרי בשעור המחשה באמצעות סרט- תרגול וסיכום מטרות השעור 1. מטרה בתחום התוכן:___הכרת מצבי צבירה____________ 2. מטרה בחשיבה ואוריינות:____קשר לחיי היום יום – רלוונטיות לחיים.________ 3. מטרה במידענות:____יכולת להוציא מידע מסרט______________ 4. מטרה ב- (אחר):___________________ מבנה השעור ומהלכו וארגון הלומדים. חלוקת השעור למרכיבי השעור- תתי נושאים) ומסגרת הזמן לכל תת נושא בו גרסה מקוצרת : 1. הסבר פרונטלי – מושגים – 25 דקות 2. צפייה בסרט – 25 דקות 3. סיכום – משמעות הסרט -10 דקות 4. עבודת כיתה – 20 דקות 5. מה למדתי? – 10 דקות חומרי הלמידה והעזרים המוגשים לתלמידים במהלך השיעור דפי עבודה ,הפנייה לספר הלימוד , סירטון ידע קודם נדרש אין צורך בידע קודם תוצר השעור דפי עבודה והבנת המושגים (מוצק, נוזל וגז) מענה לשונות הלומדים בשעור דפי עבודה מדורגים. אופן ההערכה (הלמידה והתוצר) התלמידים יעריכו אחד את רעהו. המורה יתן ציון. הכלים המקוונים בשעור לצורך הלמידה http://projects.telem-hit.net/edutube/editor/activities.aspx

 
 
חדשות
כיתה ז
כיתה ח
כיתה ט